ח"כ ואטורי: "יש דברים שהציבור לא רואה"

מהדורת הבוקר 2 Comment on ח"כ ואטורי: "יש דברים שהציבור לא רואה"

ח"כ ניסים ואטורי במהדורת סוף השבוע: "יש לנו בעיות ביטחוניות מאוד דחופות לפתור. לא סתם קורה כל מה שאנחנו רואים פה מסביב"

ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס למצב הביטחוני ולצעדים בהם קרא לנקוט המרואיין שלפניו יוסי דגן. "מה שרואים מכאן, גם מבחינה ביטחונית, לפעמים קצת שונה. יש דברים שהציבור לא רואה. יש לנו בעיות ביטחוניות מאוד דחופות לפתור. לא סתם קורה כל מה שאנחנו רואים פה מסביב". עם זאת, אמר: "אני בעד להחזיר את המחסומים. אם לא תהיה ברירה נעשה את זה". 

על ההפגנות: "השמאל ממשיך להפגין למרות המצב וזה תורם לאיראנים, הם רואים את זה ואומרים שאנחנו מתפוררים. אנחנו רואים שההפגנות האלה לא קשורות לרפורמה. כמו שאמרנו כל הזמן. אלה אותם מפגינים שהתחילו להפגין כבר ב-2019 כשקצה נפשם משלטון הליכוד".

על הרפורמה המשפטית: "כדי שתהיה רפורמה משפטית ומהלכי ימין על מלא צריך קודם כל שתהיה ממשלה ולכן נשמור עליה. אם הרפורמה תעבור בעוד חצי שנה או שנה זה לא סוף העולם. לא צריך לרוץ לכיוון מסוים ואז ליפול".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ואטורי בור ועם הארץ מעמיד פני "מבוגר אחראי" אבל חתום על כמה פנינים שיצאו לו מהפה שאם לא היה בגלל אהבת כוח וכבוד כבר היה צריך לרדת למחתרת כשהבושה מרוחה על פרצופו המכוער. ואטורי, התולעת, כסף לא קונה שכל.

  2. 1

    אם הציבור היה רואה בעיניים לא הייתם נבחרים, אתם חבורה של מסיתים ומפלגים שהורסים את המדינה , אתם חסרי תועלת